.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رسانه های مازندران خوش آمدگوی خوب براي استاندار نبودند
هفته آینده در آیین ویژه روز خبرنگار، قصد دارم در جمع صمیمی اهالی رسانه و خبرنگاران استان نخستین دیدار خود را با رسانه ها در استان داشته باشم.

استاندار مازندران گفت: هفته آینده در آیین ویژه روز خبرنگار، قصد دارم در جمع صمیمی اهالی رسانه و خبرنگاران استان نخستین دیدار خود را با رسانه ها در استان داشته باشم.

به گزارش شمال نیوز ، سید محمد کریمی شامگاه پنج شنبه در حاشیه جلسه شورای اداری ساری که در مجموعه تاریخی فرح آباد ساری برگزار شد در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر، مبنی بر علت تعامل غیرفعالانه مدیریت ارشد استان با رسانه ها اظهار داشت: برخی رسانه های مازندران در بدو ورودم به استان، خوش آمدگوی خوبی نبودند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی رسانه ها اخبار سخنانم را در جلسه شورای اداری تحریف کرده که برای ارتباط بیشتر این رسانه ها با بنده، باید در اخلاق خود تجدید نظر کنند.

استاندار مازندران در پاسخ به گفته های خبرنگار مهر مبنی بر اینکه رسانه های مازندرانی می توانند امین و مشاور خوبی بر مدیریت ارشد استان باشند در عین تاکید این جایگاه اظهار داشت: هنوز مدیریت ارشد مازندران به باور نهایی برای مشاور خواندن رسانه ها در تصمیم گیری های مدیریت ارشد استان نرسیده است.

کریمی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهر مبنی بر اینکه علت حاضر نشدن استاندار به رغم گذشت حدود یک ماه در جمع خبرنگاران چیست؟ عنوان کرد: جلسات اولیه بنده با مسئولان، فرمانداران و بخشداران مهمتر از برگزاری جلسه با خبرنگاران است.

وی در عین حال تاکید کرد: چهارشنبه شانزدهم مرداد ماه در جمع خبرنگاران حضور خواهم یافت و از نزدیک با نظرات، دیدگاه ها، درد دل ها و ایده های سازنده اهالی رسانه آشنا خواهم شد.

استاندار مازندران در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه برنامه مدیریت ارشد استان برای تغییر مدیران به چه صورت است اظهار داشت: تغییر در مدیریت ها، نوعی تحول و نوآوری است.

کریمی گفت: مدیران توانمند و پای کار با بنده تا پایان راه همراهی می کنند و مدیران کم کار از چرخه فعالیت در استان خارج خواهند شد.

وی در عین حال بدون ذکر آغاز حوزه تغییرات در استان اظهار داشت: تغییرات کلیدی در دستور کار، تحول و توسعه ای استاندار مازندران خواهد بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.185 seconds.